Založ si blog

500km dlhá štreka do Brna

Cesta z Košíc do Brna
15. septembra 2010 som odišiel z domu plniť si svoje sny, teda, aspoň som v to dúfal… Po strastiplnej ceste z domu (bývame 10km od Košíc, a šoféroval môj brat, ktorý má vodičák zhruba pol roka) som dorazil na autobusovú stanicu. Posledné bozky s priatelkou, rozlúčka s bratom a jeho priatelkou. Autobus mal 5 minút do odchodu, tak som zložil ruksak nabitý olovom, pohodlne sa usadil, a už sme boli na ceste. Na vedlajšom sedadle pekná blondína, takže cesta ubiehala príjemne :). Trochu sme sa dali do reči, a onedlho na to aj rozlúčili, keďže cestovala do Prievidze. Jej miesto vedla mňa zaujala elegantná dáma, ktorá mohla mať okolo päťdesiatky. Podarilo sa mi z nej vytiahnúť, že je očná chirurgička, a že cestuje do Prahy za vnučkou a dcérou. Niekde na Česko – Slovenskom pohraničí sme zastavili, a šofér nám doprial blahodarných dvadsať minút na pretiahnutie kostí, osviezujúci nočný vzduch sa tu miešal s dymom z cigariet. Ani ja som neodolal, a zapálil som si. Šoféri sa vrátili z kávičky (stáli sme na benzínke), a nahnali nás do autobusu.
Za necelé tri hodiny sme už stáli na Ústredním Autobusovým Nádraží Zvonařka v Brne. Bolo asi trištvrte na päť ráno, všetky podniky zatvorené, a úschovňa batožín otvárala až o šiestej. Nuž, neostalo mi nič iné, len tam tú hodinku a štvrť počkať, vyšlukovať zopár cigariet a naliať do seba štyri kávy z jediného funkčného automatu na nádraží. Vyzeralo to na naozaj dlhý deň….

Začni žiť

21.02.2011

Začni žiť aký je úžasný ten kluď a ticho zvykaj si na niečo, čo nebolo zvykom ľadovým náručím mramor ťa pohladí pochmúrne spomienky do mysle zasadí studené včerajšky dnešok ti nevráti začni žiť naplno a predbehni ostatných…

Brno – miniatúra

13.02.2011

Brno je..: ako konkubína… …mnoho mladých pokazí krásna dáma… …naraz sa ti odhalí rýchla vojna… …na vlastné ťa postaví láska alebo nenávisť… …buď ťa strhne, alebo nechá ísť.

Milujem (Óda na Teba)

25.01.2011

Milujem (Óda na Teba) Milujem vlhkosť tvojích sĺz sú ako dážď, čo padá nám do sŕdc. Milujem ten úsmev nádherný si šťastná, mám pocit blažený. Milujem krik, čo derie sa ti z úst cítim v ňom srach, vidím bolesť na perách. Milujem zeleň tvojich očí tak hlboká, do duše mi vkročí. Milujem, keď milovaný som o opaku ma nepresvedčíš, vie to moje srdce, a Ty si v [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

palikam

obyčajný blog, o živote a jeho krásach a úskaliach, možno o láske, možno o nenávisti. Dúfam, že sa Vám články zapáčia. Postupne budem aktualizovať :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 6570x
Priemerná čítanosť článkov: 1314x

Autor blogu

Odkazy